Tuesday, May 23, 2017

حصريا : عائلة النساء يوجد بها شاب واحد .. الجزء ال



مرحبا باخواتى الكرام اعود لكم اليوم بقصه جديده وهيا قصه حدثت مع صديقى حسن هو الشاب الوحيد فى عائلته بعد وفاة جده وابيه وعمه فى حادث سياره وتوفوا
اولا قبل ان ابدا القصه سوف اعرفكم عن النساء الموجوده بالعائله الممتعه والرائعه وهذا الكلام من لسان صديقى حسن


انا حسن عندى 17 عام .. امى نعيمه 40 عام .. جدتى شريفة 63 عام .. عمتى سعديه 35 عام .. مرات عمى سوسن 39 عام .. بنت عمى كريمه 16 عام .. اختى سعاد 15 سنه .


هذه هيا عائلة حسن التى تحدث عنها والان يا اخواتى سوف نبدا القصه التى قالها لى حسن سوف اقول كل شئ بالتفصيل






نبدا الجزء الاول :





انا اسمى حسن انا اعيش مع عائلتى التى تتكون من امى التى تملك جسم رهيب جدا بزاز كبيره ومدوره وحلمتها دائما منتصبه وطيازها كبيره ايضا ومدوره ايضا وابى وجدتى ام ابى تملك جسم مثل امى تمام الاثنين عندما يمشونوا بجوار بعض طيازهم وبزازهم بتتهز جامد رائعين جدا وعمتى سعديه الوحيده والتى تملك جسد لا يختلف كثيرا عن امها شريفه جدتى ولكن ليس فى كل شئ بزازها ليست مثل جدتى بل اقل بقليل وطيازها ايضا اقل بقليل وايضا عمتى سعديه لم تتزوج حتى الان لا نعرف ما يحدث لها هيا تريد الزواج ولكن



لا ياتى لها عرسان ابدا لا نعرف السبب وايضا يعيش معنا عمى كمال وزوجته سوسن امراه سمراء اللون جدا ولكن لديها جسم كبير جدااااا انها ضخمه جدا وزنها كبير لا تسطيع التحرك كثيرا لانها بتتعب لان جسمها كبير جدا وبزازها كبيره وطيازها كبيره وايضا فى المنزل ايضا بنت عمى كريمه وهيا اخذت اللون من امها ولكن ليس جسمها مثل امها ولكنها امحويه اللون ولكن طيازها كبيره جدا لا اعرف لماذا ولكن بزازها متوسطه ولكن طيازها اكبر شئ فى جسمها كله واختى سعاد جسمها متوسط طياز وبزاز جميله



ومتوسطه هذه هيا عائلتى ووصفهم ونعيش جميعا فى منزل ولكنه كبير جدا به غرف كثيره ونملك ايضا ارض كبيره جدا بها اشجار كثيرا وفى الارض هناك غرفه كبيره وايضا فى الارض هناك مبنى للبهائم ونملك سياره ايضا ولكن فى احد الايام ذهب ابى وعمى وجدى الى مدينه اخرى ليشتروا لنا الطعام لاننا نعيش بعيدا عن القرى لا يوجد بجوارنا ولا جيران ولا شئ وعندما ذهبوا اتى خبرهم انهم توفوا جميعا فى حادث مدمر ومنذ تلك اللحظه انا رجل البيت والجميع يعتمد على فى كل شئ ولكن سوف احكى لكم القصه من



الاول قبل وفاة رجال البيت لنبدا الاحداث من الاول جدتى هيا الوحيده التى يسمع كلامها فى كل شئ الجميع فى البيت يحترمها جدا ويخاف منها الجميع امى كانت تحترمها وايضا عمتى وايضا مرات عمى الجميع انا كنت الوحيد المتعلم فى العائله اختى سعاد لم تكمل تعليمها وايضا بنت عمى كريمه لم تكمل تعليمها والنساء الاخرى فى البيت انا تعلمت فى المدينه التى كانت بعيده عنا بكثير كنت اعيش فى سكن انا وصديق لى وكنا اكثر من الاخوات هناك ولا اعود للمنزل الا فى الاجازه فقط بعد انتهاء الدراسه انهيت الثانويه العامه



ودخلت كليه اداب وفى ايام الدراسه كنت اعرف اشياء بسيطه جدا عن الجنس لم اكن اعرف اشياء كثيره وفى احد الايام وانا خارج من المحاضره وجدت بنت وولد الاتنين هيقطعوا شفايف بعض من البوس فى مكان فى اشجار لم يشاهدهم احد ولكن ذلك المنظر اتمتعت بيه جامد لدرجه ان انا حسيت ان زوبرى بدا يقف بصراحه الشاب دا كان هيقطع شفايف البنت وكان بيحسس على جسمها جامد كان فاشخها بس اللى كان ناقص انه ينكها بس معرفش لانه فى الجامعه وممكن حد يشوفه شويه والاتنين ابتعدوا عن بعض والشاب



خرج الاول وذهب والبنت ببص عليه لقيتها مخرجه علبة سجاير وراحت مطلعه شجاره وبدات تشربها وهيا بتشرب بتبص لقتنى ببص عليها شاروت ليه بايديها قالتلى تعالى روحتلها قالتلى انت واقف هنا من امتى قولتلها ليه يعنى بتسالى قالتلى عادى يعنى تاخد سيجاره قولتلها لا قالتلى انت جسمك قوى كدا ازاى قولتلها انتى مالك قالتلى اهدا بس يا كابتن انا بهزر معاك قولتلها طيب انا ماشى بقى قالتلى استنى بس قالتلى انت شوفت ايه بجد قولتلها مشوفتش حاجه وقولتلها بعد اذنك واخدت بعضى ومشيت فضلت تنادى عليه وانا مش



سال فيها اخدت بعضى وروحت البيت لقيت صحبى نايم نمت فى السرير اللى جنبه صحيت بالليل لقيته بيلبس قولتله رايح فين ياض قالى انا هروح النادى شويه معايا معاد مع الموزه بتاعتى قولتلها ماشى يا عم عيش قالى انت لسه موقعتش على موزه لحد دلوقتى قولتله لا طبعا يا عم انا مليش فى الكلام دا قالى انت مجنون انت مش شايف نفسك جسمك عامل ازاى وانت كمان شكلك حلو واى بنت تتمنى تجلس معاك بس قولتله لا يا عم خلى البنات ليك انت يا معلم انا مش ليه خالص فى المواضيع دى روح انت عيش وانا هستناك



قالى انا مش هخرج الا وانت معايا قوم بقى تعالى يا عم نفرفش شويه قوم بقى المهم قمت معاه لبست وظبط نفسى وروحنا النادى لقيت بنت جايه واعدت مع صحبى روحت انا واخد بعضى وقولتله انا هروح اتمشى شويه لحد لما انت تخلص وفعلا ذهبت وتركته مع موزته وانا ماشى شوفت البنت اللى كان الواد بيفشخها فى النادى جالسه لوحدها وانا ماشى من جنبها بالصدفه قالتلى لو سمحت ببصلها قولتلها انا قالتلى ايوه تعالى اتفضل اجلس معى لو سمحت قولتلها على اساس ايه يعنى اجلس معاكى قالتلى انت ليه معقد الدنيا اجلس



من فضلك نتكلم شويه انا اجلس لوحدى وانت لوحدك تعالى بس المهم جلست معاها قالتلى انا عارفه انك شوفتنى الصبح انا والشاب وراء الاشجار وانت كنت متمتع جدا بالمنظر صح قولتلها لا طبعا محصلش قالتلى اوعى تكذب انت شوفتنى وفضلت تتفرج انا كنت شايفاك وانت بتبص علينا بس عادى قولتلها عادى ان واحد يبوسك عادى ازاى انتى هتتجننى ولا ايه قالتلى لا مش هتجنن ولا حاجه انا بس كنت عايزه حاجه من الشاب دا فخليته يبوسنى بس فخلصت المصلحه وبعدت عنه قالتلى انت عمرك بوست واحده قولتلها بقولك ايه



انت هتخبطى فى الكلام ليه وانا ليه هرد على اسالتك يعنى قالتلى اهدا بس وراحت مطلعه الموبيل بتاعها وفضلت تعمل فيه حاجه وقالتلى اتفضل بص كدا بمسك الموبيل لقيت فيلم سكس واحده ماسكه زوبر واحد بتمص فيه جامد اوى قالتلى انت مش نفسك واحده تعملك كدا قولتلها انت حقيره وسيبتها وقمت وروحت واخد بعضى ومروح على طول دخلت البيت روحت على السرير وفضلت افكر فى المواضيع دى بصراحه التفكير فيها كان جامد منظر البنت وهيا بتمص زوبر الشاب كان رائع كان نفسى فعلا واحده تمسك زوبرى



وتمصه بس خايف انى اتفضح نمت وصحيت تانى يوم لقيت صحبى لسه نايم قمت ودخلت الحمام وظبط نفسى وخرجت لبست هدومى وصحيته ولبس وروحنا الكليه مع بعض ودخلنا المحاضره لقيت البنت اللى خلتنى اشوف السكس داخله بعديه فى المحاضره وجلست جنبى فى المحاضره وطول ما احنا اعدين تقولى انت مالك خايف كدا ليه انا عايزه امتعك احنا هنكون اصحاب قولتلها مفيش صحبيه بينى وبينك قالتلى بس اهدا وفضلت تحسس على رجلى وراحت على زوبرى حسست عليه من فوق البنطلون براحه خالص وانا



بصراحه متمتع مقدرتش ابعد ايديها سيبتها تعمل كل اللى هيا عايزاه بزوبرى لقيت زوبرى بيقف زاى الحديد قالتلى اووووووه دا كله زوبر ايه دا كله انت مخبيه ليه انا كنت بدور على واحد زاى داااا من زمان يدخل طيزى يخرمها قالتلى انت عارف انا لحد دلوقتى محدش ناكنى فى طيزى انا مش راضيه حد يفتحها الا لو كان زوبره كبير اوى وانت زوبرك ااااااااااااوووووووووف كبير جدا عشان كدا انت الوحيد اللى هيفتحها انت لازم تيجى النهارده معايا عشان نتمتع بالليل المهم خلصنا المحاضره وانا مش عارف اروح ولا



ايه فقولت الوحيد اللى هيساعدنى فى الموضوع دا واحد بس هو صحبى سعد روحتله قولتله على كل اللى حصل قالى اوعى تنيك واحده بتتناك من كذا واحد ممكن يكون عندها اى مرض يعديك وتموتك بلاش يا صحبى قالى بص انا معايا افلام سكس انت اتفرج براحتك واوعى تنيك واحده متعرفهاش ابدا عشان ممكن تكون بتتناك من ناس كتير وتعديك بمرض وحش قولتله ماشى يا صحبى وفعلا اخدت منه افلام السكس وفضلت اتفرج عليها لحد لما عرفت كل شئ عن الجنس بس كان نفسى انيك اى حد بس مش عارف انيك



ازاى المهم فضلت على الحال دا لحد لما خلصت الامتحانات ورجعت القريه وروحت البيت عشت حوالى شهر بعد رجوعى للبيت وفى احد الايام ذهب ابى وجدى وعمى لشراء بعض الاشياء من القريه لاننا نسكن بعيد عن القريه بكثير وبالفعل ذهبوا وفى نفس الليله اتى خبر موتهم بعديها رجعنا الجثث ودفعناهم واعدنا اكثر من سنه فى حزن شديد عليهم وبعد ذلك عادت الحياه لطبيعتها وانا تركت كليتى وانهيت دراستى على الثانويه فقط لكى اعيش مع عائلتى التى هيا الان بدون رجل انا الرجل الوحيد الذى اعيش فى العائله التى بها



نساء كثيره وكلهم اجسام كبيره ورائعه جدا المهم عادت الحياه لطبيعتها وانا اعمل فى الارض دائما وياتى معى اختى وامى وجدتى والجميع لان الارض ليست بعيده عن المنزل هيا قريبا وبها اشجار كثيره ومنزلنا كبير جدا به غرف كثيره وفى احد الايام ونحن نعمل فى الارض شاهدتى امى وجدتى يقطعوا الحشاش من الارض وهما موطين كانت بزازهم اااااااااااااوووووه كانت بتتهز جامد ااااااااووووف كانت بزاز كبيره جدا الاتنين كانوا رائعين جدا بس الوحيده اللى مكنتش موجوده مرات عمى سوسن عشان هيا مش بتقدر تشتغل



خالص لانها مش بتقدر تتحرك كتير لان جسمها كبير جدا فكانت بتيجى تجلس بس فى الارض تجهز الاكل وخلاص لينا وانا شغال عمال اتفرج على منظر بزاز جدتى وامى وهما شغالين زوبرى كان واقف على الاخر من المنظر خفت حد يشوفنى اخدت بعضى وخرجت من الارض واخدت جنب لوحدى فى الاشجار وطلعت زوبرى وفضلت العب فيه واتفرج عليهم من بين الاشجار مره واحده لقيت مرات عمى جايه من ورايا وقالت يانهار اسود انت بتعمل ايه يا ولا يا حسن روحت مدخل زوبرى بسرعه فى الجلابيه قولتلها



لالالا مافيش حاجه قالتلى انت مش عارف اللى بتعمله دا عيب يا ولا انا هقول لجدتك اعرفها باللى شوفته دلوقتى قولتلها خلاص يا مرات عمى انا مش هعمل كدا تانى انا اسف بس متقوليش لحد انا مكنتش اعرف انك هتيجى من هنا انا كنت ناسى انك بتيجى من البيت من هنا لو اعرف مكنتش هعمل كدا انا اسف يا مرات عمى قالتلى انت كلب ووسخ روح شوف شغلك ومتعملش حاجه زاى دى تانى يا ولا قولتلها حاضر بس انا لاحظتها وهيا بتكلمنى كانت بتبص براحه على زوبرى هيا كانت هايجه لما شافت زوبرى ما هيا



محرومه بس مش عارفه تعمل ايه لما شافت زوبرى هيجتها وفكرتها بجوزها اللى هو عمى بس هيا متكلمتش خالص المهم الموضوع انتهى ورجعت شغلى تانى فى الارض وانا ببص عليها من بعيد لقيتها بتبص عليه هاجت زاى ما انا توقعت بس مش عارفه تعمل ايه المهم خلصت شغل وخرجنا بقى كلنا عشان نتغدى طول ما انا اعد الاقيتها بتبص على زوبرى جامد اوى وانا عامل نفسى مش شايف حاجه وبصراحه انا كنت ببص من غير ما هيا تاخد بالها على بزازها كانت كبيره اوى هيا كانت طمعانه فى زوبرى وانا كنت



طمعان فى بزازها الكبيره شويه وخلصنا غداء وكملنا شغلنا وبعد ما خلصنا روحنا البيت وكل واحد دخل ينام فى غرفته وانا دخلت نمت صحيت بالليل متاخر قمت وخرجت من اوضتى وانا بفكر فى مرات عمى المربربه قطعة الشوكلاته الضخمه سمعت صوت جاى من المطبخ دخلت المطبخ لقيتها مرات عمى بتغسل بعض الاطباق وبتحضر الاكل عشان هنروح الارض بصراحه هجت عليها جامد بس مش عارف اعمل ايه لفت وشاافتنى قالتلى انت بتعمل ايه هنا يا حسن قولتلها لا ابدا كنت جاى اشرب يا مرات عمى قالتلى ماشى يا



حسن اشرب وانا معدى من جنبها حكيت بزوبرى فى طيزها قالتلى ايه ولا براحه وانت معدى قولتلها معلش يا مرات عمى وخليتها بتلف تانى وروحت محسس على طيازها براحه لفت ليه تانى وقالتلى انت بتعمل ايه ولا ابعد ايديك قولتلها اهدائى بس لحد يصحى يا مرات عمى انا عارف انك محرومه ونفسك فى كدا بس مش عارفه مين اللى يريحك ولما شوفتى زوبرى النهارده هجتى تانى انا هريحيك واريح نفسى يا مرات عمى قالتلى انت مجنون انا لا يمكن اعمل كدا ابعد مسكتها عافيه وهيا مش عارفه لحد لما دخلت ايديى



ودخلت بزوبرى فى جلابيتها من ورا وفضلت واقف وراها ومسكت بزازها جامد العب فيهم جامد اووووووووووووووووووف لحد لما بدات واحده واحده تسكت خالص وتتمتع بس وانا بمسك وبفعص فى بزازها قالتلى بلاش يا حسن كدا عيب قولتلها اسكتى بقى وفضلت ادعك جامد فيهم لحد لما دابت على الاخر من كتر اللعب فى بزازها الكبيره وبعد شويه نزلت رفعت ليها الجلابيه وكانت لابسه سنتيانه تحت مسكت بزازها شويه بالسنتيانه وهيا اااااااااااوه اااااااااااااحححح متمتعه بس خايفه شويه ونزلت السنتيانه وفضلت العب



جامد بايدى فى حلمت بزها اليمن وبعدان الشمال جامد اوى وهيا تتاوه وبعدان بوستها جامد وانا ماسك بزازها اااااااااااااااممممممممممممممم بتحاول تبعد شفايفها بس خلاص اتمكنت منها فضلت ابوس فيها مممممممممممم وبعد شويه لفت انا ورجعتها على الحيطه ومسكت بزازها الاتنين ارضع فيهم جامد ااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممممم وهيا تمسك فى شعرى براحه وتشدنى على بزازها امص فى الحلمه السمراء بتاعتها الجميله جدا الكبيره وتقول اااااااااااااااااه والعب



بلسانى فى بزازها امسكهم واحسس على طيازها جامد لحد لما دابت على الاخر روحت نازل على الارض منزل ليها االكلت اللى كانت لابساه قالتلى هتعمل ايه يا حسن قولتلها همتعك يا مرات عمى ونزلت الكلت وروحت براحه بلسانى على كسها الحسه براحه خالص اااااااااااااااااووووووف ناااااااااااار كسها كان ناااااااااار قالت اااااااااااااااااااااه قالتلى



اول مره لسان يلمس كسى انت عرفت الكلام دا ازاى يا حسن قولتلها انا اعرف كل شئ انا هدلعك على الاخر يا مرات عمى وادخل صوبع واطلعه من كسها وهيا تتتاوه جامد اااااااااااااااااااااااه بس طبعا بصوت واطى عشان محدش يسمعنا وفضلت الحست فى كسها وابوس فيه جامد ومسكت بزها العب فيه وانا بلحس فى كسها جامد اوى ااااااااااااااااااااااوه نااااااااااااااااااااار متعه كبيره كسها كان ضيق جدا ما هو بقالها كتير متناكتش من سنه تقريبا محدش لمس كسها شويه لقيتها هتصوت وانا عمال ادعك جامد فى



كسها بتقولى هنزل عسلى روحت ماسك فمها بايدى عشان متصوتش اااااااااااااااااااااه نزلت عسلها كله قمت روحت بايسها من فمها جامد اااااااااممممممممممممممممممم وقولتلها تعالى بقى عشان تمصى زوبرى لسه نازله سمعنا صوت بيتحرك فى البيت رفعتلها هدومها بسرعه ورجعت تكمل الغسيل وانا مسكت المياه وخرجت من المطبخ لقيت جدتى هيا اللى جايه على المطبخ بتقولى ايه اللى مصحيك بدرى قولتلها انا كنت بشرب وداخل انام كمان شويه وهقوم قالتلى ماشى يا حسن راحت هيا داخله المطبخ وانا دخلت الاوضه



بتاعتى انام شويه وصحيت بعديها بشويه روحنا كلنا الارض واحنا شغالين تانى فى الارض لقيت مرات عمى تبصلى وتضحك بطريقه ميعه عامله زاى الشرموطه اللى عايزه تتناك دلوقتى ببص بالصدفه لاقيت بنتها كريمه بتبص لامها بتشوف هيا بتضحك لمين ببص لقيت كريمه بتبص ليه ولامها وانا عامل نفسى غريب شويه ولقيت كريمه راحت تشتغل مع اختى يحلبوا الجاموسه ولقيت مرات عمى رايحه وسط الشجر روحت وراها ودخلنا اوضه فى الارض جنب الارض بتاعتنا دخلت هيا وانا وراها وانا لما شوفتها زانقتها فى الحيطه



ونزلت فيها تحسيس وبوس من شفايفها بكل قوه اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممم ممم وفضلت احسس بكل قوه وبكل متعه والعب جامد فى بزازها قالتلى انا مش لابسه غير الجلابيه بس انا من كلت ولا سنتيانه من غير ولا شئ تعالى بقى ريحينى زاى ما قولت ليه يا حسن قمت لففها ونزلت رفعت ليها الجلابيه وظهرت ليه طيازها ااااااااااااااااااااااوه ناااااااار روحت فضلت ابوس فى طيازها جامد اوحسس عليها بكل متعه واثاره وهيا تترقص بطيازها الكبيره على وشى وانا عمال اغوص بين طيازها الكبيره



وهيا تضحك جامد اوى وبعد شويه رجعتها تانى وشى لوشها وفضلت ابوس فيها جامد اااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممم ممممم مثيره جدا هيا وبعد شويه رفعت الجلابيه خالص وفضلت ارضع فى بزازها بكل متعه واثاره ارضع فى الحلمتان الكبيرتان وابوس فى بطنا الكبيره اوى وتقولى اااااااااااااااااااااااايه يا ولا جايب الحنيه والمتعه دى كلها منين عمك عمره ما عمل معايا كدا ابدا بس انت ممتع جدا جدا كمان يا حبيبى بوس والحس جامد وانا نزل رضاعه فى بزازها جامد اوى وهيا متمتع وبعد شويه طلعت تانى



بوستها جامد اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممم ممم وبعديها خلعت الجلابيه وطلعت زوبرى ليها وطت هيا ومسكت زوبرى ومن الراس بتاعته تبوس وتمص جامد فيها وانا اضربها على طيازها والعب فى جسمها وهيا عماله تمص فى زوبرى جامد اوى اااااااااااااامممممممممممم بصراحه هيا لبوه كبيره ورائعه وفضلت بقى انيك جامد فى فمها ادخل واطلع بكل قوه وهيا شغاله مص مش بتوقف كانها اول مره تشوف زوبر شويه وبعد مص كتير فى زوبرى خرجت زوبرى من فمها وجيبت طيازها ليه وفتحت بايدى طيازها وهيا



واقفه على االحيطه مسكت بزازها من الامام ودخلت زوبرى من الخلف فى كسها الكبير اووووووووووووووف اول لما زوبرى دخل قالت اااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااه ما هو كان كسها ضيق بقى فمش قادره وانا عمال ابوس فى رقبتها وانيكها فى طيازها جامد اوى وبعد شويه اتمكنت من كسها فضلت ارزع فيها جامد اوى وبكل قوه عنده وهيا تتاوه جامد اااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااى بتصوت بصوت واطى مش قادره اللبوه من المتعه وكسها كان ضيق اوى ومكنتش مستحمله كانت هتقع روحت سايبها ومطلع زوبرى



من كسها ونمت انا على الارض وراحت نايمه فوقيه وروحت مدخل زوبرى فى كسها من تحت وهيا راكبه عليه بتترقص من كتر النيك فيه ااااااااااااااااااااااحححححححححححححححححححح اوووووووووووووف كانت هايجه على الاخر وبتقولى كمان نيك كمان يا حسن نيك بقوه وانا طبعا نازل فشخ فى كسها الكبير ادخل واطلع وهيا تتاوه ااااااااااااااه وتقولى عمك عمره مطول كدا معايا نيك كمان يا حسن نيك اكتر دخل زوبرك كله لحد الاخر وهيا عماله تطلع وتنزل لحد لما نامت على زوبرى



وعلى جسمى من التعب روحت منيمها وقايم وطلعت عليها ودخلت زوبرى فى كسها وهيا نايمه فى الاوضه واشتغلت بقى نيك قوى اوى فى كسها الكبير وهيا ااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااى اااااااااااااااااااااى انت دمرت كسى حرام عليك انت ايه مش بتحس ابدا مش هتوقف ولا ايه اااااااااااااااااااااااااااااااه وراحت منزله عسلها على زوبرى ورجعت نيكت فيها تانى جامد وبقوه كبيره اااااااااااااااااااااااااااااه وهيا تصوت تحتى من كتر قوه لحد لما خلاص حسيت انى هنزل قولتلها هنزل فين قالتلى نزل فى كسى اروى عطشى نزل



وروحت منزل فى كسها كل لبنى فضلت تضحك جامد وشويه واحنا نايمين قمت وقومتها بالعافيه فضلت ابوس فيها لحد لما سيبتها وخرجنا رجعنا تانى الارض بس انا خرجت روحت اتغدت بعد النيكه العنيفه دى وبعدان ريحت شويه فى الارض وبعدان روحنا كلنا البيت ودخلت نمت على طول صحيت بالليل لقيت كريمه واقفه عندى فى الاوضه قالتلى انت ايه اللى عملته مع امى دا النهارده قولتلها عملت ايه قالتلى انا شوفتك وشوفت كل اللى عملته فيها قولتلها طيب اوعى تقولى لحد وقمت عليها بوستها على طول براحه



اااااااامممممممممممممم قولتلها انا عملت كدا عشان امك تعباانه وعايزه تترتاح بس انتى اللى بحبك طبعا وعايزك انتى قالتلى انت كذاب قولتلها طيب تعالى بس قالتلى لالالالا يا حبيبى مش هتعمل معايا زاى امى واخدت بعضها ومشيت روحت انا قايم واخد دش ودخلت على امها الاووضه مرات عمى لقيتها نايمه على السرير روحت عليها بوستها ااااااااااامممممممممم وطلعت بزازها فضلت ارضع فيهم وهيا صحيت على رضاعتى لبزازها الكبيره قالتلى انت مش راحمنى حتى بالليل يا شقى قولتلها انا مش هسيبك ابدا



وبعدان بوستها ممممممممممممممممم وقولتلها هنيكك بعدان وخرجت من الاوضه لقيت بنتها واقفه على باب اوضتى قالتلى عرفت انك كذاب قولتلها ما انتى مش عايزه تريحينى قالتلى هخليك تعمل معايا وقت ما انا عايزه بوستها تانى اااااااااامممممممممممممممممم وبعدان مشيت وانا دخلت ريحت شويه وقمت من النوم عشان نروح الارض وبكدا انتهينا من الجزء الاول

No comments:

Post a Comment