Tuesday, May 23, 2017

اي اي بيوجع يا دكتوره قالتلي استحملي يا لبوه


اي اي بيوجع يا دكتوره قالتلي استحملي يا لبوه

سني 44 سنه بيضه مليانه شويه بزازي كبار وسوتي قابه شويه كسي كبير وزنبوري كبير وشفاتير كسي مدلدله لاني مش متطاهره اتجوزت وانا سني 18 سنه وجوزي كان 28 سنه وخلفت ابني عادل وكنت عايشه حياه عاديه والجكايه دي حصلت من اسبوع ولما قريت قصص سيكس المحارم قلت احكيلكو التجربه ويا ريت تعجبكو كان يوم حر اوي وكان جوزي بايت في شغله ومفيش غيري انا وابني عادل شاب طويل عريض جسمه كله شعر لكن عمري ما فكرت فيه جنسيا وفي اليوم الحر ده كنت نايمه بقميص نوم علي اللحم يعني لا سوتيان ولا كلوت وتقريبا بزازي كانت خارجه من قميص النوم ووراكي كلها باينه وفجأه لقيت عادل ابني دخل عليا وانا نايمه علي بطني وراح راكب عليا طبعا انا قاومته وقعدت اشتمه واقوله ايه ده بتعمل ايه يا مجنون يا وسخ سيبني يا كلب انا امك هقول لبابا وهيموتك وهو ولا هو هنا ونزل فيا ضرب وشتيمه يا لبوه يا شرموطه انتي اجمل ست شفتها في حياتي بزازك الحلوه وطيزك الطريه وانا برضه بقاومه لقيته راح مكتف ايدي وربطهم بملايه السرير وراح فاشخ طيزي وتف فيها ويدخل صباعه وانا ابتديت اهيج بس برضه بقاومه واشتمه وهو يضربني ويشتمني وراح مطلع زوبره الابيض الكبير ومره واحده دفسه في طيزي وانا اصوت اييييييييييي ايييييييييييي طيزي طيززززززززي يا كلب يا ابن الكلب وهو فضل يدخل زوبره في طيزي لحد ما دخل كله وانا اصوت وهو برضه يدخله ويخرجه بسرعه شويه وبالراحه حبه وانا حسيت ان فيه خازوق في طيزي اههههههههههه ايييييييييييييي كفايه بقه خرجه بقه وهو يزوم امممممممممم اممممممممممم اوووووف علي طيازك احححححححح اححححححححححح هجيب هجيب يا بنت المتناكه لحد مالقيت اللبن بتاعه نازل في طيزي سخن وبيحرق وراح قايم وسابني وانا قمت مش قادره امشي طيزي بتوجعني وحاسه كأن فيه شطه في خرمي ودخلت الحمام اتشطفت وحاولت انام مقدرتش من الوجع وقررت اني اروح للدكتوره ليلي دكتوره امراض النسا وفعلا رحت ودخلت اكشف قالتلي خير بتشتكي من ايه قلتلها حرقان في طيزي مش قادره قالتلي اقلعي هدومك رحت قلعت قالتلي كله رحت قالعه كله لقيتها بتتغزل في جسمي وتقولي انتي حلوه اوي يا مدام بزازك وسوتك افتحي وريني كسك قلتلها يا دكتوره الوجع في طيزي مش كسي قالتلي طيب وريني واول ما شافت خرم طيزي قالتلي يا لهوي ايه ده معقوله جوزك حمار يعمل فيكي كده ده اكيد زوبره كبير اوي انا لازم ابهدله علشان يعمل في الطيزي الحلوه كده ويعورها عندك التهاب جامد يا مدام انا هكتبلك علي دهانات وملطفات وتيجيني بعد اسبوع ومعاكي جوزك علشان اعلمه ازاي يعامل الطيز الحلوه دي قلتلها يا دكتوره ما اقدرش اجيب جوزي لانه مش هو الي عمل فيا كده قالتلي امال مين قلتلها ده ابني الي اغتصبني لقيتها قالت ابنك معقوله انتي بتكدبي قلتلها لا صدقيني قالتلي طيب هاتي ابنك علشان ابهدله واهدده انه لو اغتصبك تاني هبلغ عنه واحبسه قلتلها لا يا دكتوره ده برضه ابني قالتلي يعني انتي عاوزه يغتصبك تاني قلتلها مش عارفه بس وهو بينيك طيزي كنت حاسه بلزه كبيره ودي كانت اول مره اتناك من راجل غير جوزي وكمان اول مره من طيزي قالتلي اوكيه هاتيه معاكي وانا هعلمه ازاي يحترم الطيز الحلوه دي



خرجت من عند الدكتوره ورحت الصيدليه اشتريت الدهانات ورجعت علي البيت ودخلت اودة نومي وقلعت هدومي كلها ووقفت قدام المرايه اتغزل في جسمي من اول شعري وشي الجميل رقيتي بزازي الكبيره الواقفه حلماتي الورديه سوتي كسي ولفيت اشوف طيزي والفلقس قدام المرايا عاوزه اشوف الخرم وابتديت احط الكريم علي صباعي وادخل صباعي في خرم طيزي لقيت الكريم ساقع واحساس لزيز ابتدا يمشي في جسمي اخدت انوبوبه الكريم وحطيتها علي خرم طيزي وضغت عليها دخل الكريم في خرمي وابتديت ادخل صباعي تاني وانا بزوم امممممممم امممممممم اههههههه احححححححح حلو حلو وابتديت ادخل صباعي واخرجه ولقيت كسي ابتدا يسرسرب ميته طبعا ابتديت ادعكه بايدي وصباعي برضه داخل خارج في طيزي ورحت نايمه علي بطني علي السرير وفضلت ادعك في كسي وانيك طيزي بصباعي لحد احححححححححح اوووووووووووووف اههههههههههههه حللللللللللللللللو حللللللللللللللللو جسمي ارتعش ونزلت ميه كسي اكتر من عشرين مره ورحت في النوم بعد العصر قلت لابني انا رايحه للدكتوره وعوزاك معايا قالي لا وانا مالي قلتله لا الدكتوره عاوزه تشوفك وتتكلم معاك لانك حمار وعملتلي التهبات والا هتفضح امرنا وتبقي مصيبه سودا عليك وعليا قالي وانتي ليه تقولي لها اني عملت كده معاكي قلتله مش عارفه هي دكتوره ولازم تعرف المهم رحنا للدكتوره وقابلتنا الممرضه وقالت انتو اخر كشف قلتلها ليه كده قالتلي دي تعليمات الدكتوره وفعلا دخلنا اخر كشف وسلمت الدكتوره علي ابني وقالت له في حد يعمل كده في مامته قالها كان غصب عني لقيت نفسي بعمل كده من غير ما احس قالتلي يالا يا مدام ااقلعي وريني الالتهاب بقه شكله ايه رحت قلعت ونمت علي سرير الكشف علي بطني وهي قالت لابني تعالي شوف انت عملت فيها ايه هات ايدك وافتح طيزها لقيت ابني حط كفوف ايه علي طيزي وابتدا يفتح وهي تقول كويس الاتهاب راح وانا ببص كده لقيت الدكتوره ماسكه زوبر ابني بتلعب فيه عملت نفسي مش واخده بالي وشويه لقيتها نزلت علي ركبها وابتدت تمص زوبر ابني الي وقف اوي وراسه احمرت وهي عماله تلحس وتمص وقالتله يالا اركب علي امك بعد ما دهنت طيزي بكريم وهو ما صدق راح راكب فوقي وقالتله يالا دخله في طيزها سنه سنه وفعلا ابتدا يزوق زوبره في خرم طيزي ويدخله وانا ازووم اممممممممممم اي اي بيوجع يا دكتوره قالتلي استحملي يا لبوه انا سمعت كلمه لبوه هجت اكتر وهو ابتدا يدخل زوبره في طيزي اححححححححح اححححححححححح طيزززززززززي طيييييييزززززززي اوووووووف اوووووووووووف وهو نازل نيك في طيزي وهي راحت مقربه بقها لكسي وابتدت تلحس فيه وتشفط زنبوري وهو ينيك طيزي وهي تشفط زنبوري لقيت نفسي بلعب في بزازي ااااه ااااه وهي تقولي يا متناكه وطي صوتك الممرضه تسمع وانا اقولها اوووووووف اووووووووف مششششششششش قااااااادره حلللللللللو حلللللللللللو اوووووووووي وهو نازل نيك في طيزي وابتدا يضربني ويشد شعري من كتر هيجانه ويقولي مبسوطه يا متناكه يا بنت المتناكه اقوله اوووووووووي بس عيب تشتم امك يقولي اخرسي يا وسخه يا شرموطه وهي عماله تلحس في كسي وشويه قالتلي تعالي الحسيني يا بنت الكلب قلتله اثبري انا قربت هجيب هجييييييييييييب وفعلا جسمي ارتعش وانهديت وهو راح قالي عاوزه اجيب وراح ماسك الدكتوره وعلي الارض حشر زوبره في كسها وابتدا ينيك فيها ويرضع شفايفه ويمص لسانها ويقفش في بزازها وهي تقول له اوي اوي دخله اوي احشره اوي افحتني اوي وتنده عليا وتقولي بعبصيني في طيزي عاوزه انبسط من كسي وطيزي لقيته راح ساجب زوبره من كسها وراح مره واحده دخله في خرم طيزها راحت مصوته اييييييييي ايييييييييي خازوق في طيزي يا ولاد الكلب وانا رحت هاجمت علي كسها الحسه واعضض فيه وهو نازل فيها نيك من طيزها وانا امسك بتاعه واخرجه من طيزها وامصمص فيه وارجع ادخله في طيزها تاني لحد ما جابت ميتها في بقي وهو نزل لبنه في طيزها وهي تقوله اييييييوه ايوووووووووووه نزلهم نزلهم في طيززززززي اوووووف احححححححححححح لبنك سخن لبنك بيحرقني اعصر اعصر زوبرك كله نزل كله لحد ما قام من عليها وقالتله عرفت ازاي تعامل الطيز قالها ايوه يا دكتوره قالتله بس اوع تنسي اني علمتك ولازم تيجو عندي كل اسبوع استشاره علشان اتابع الحاله وفعلا بقينا كل اسبوع نروح للدكتوره وهي ينيك فينا احنا الاتني ودي نهاية الحكايه

No comments:

Post a Comment