Tuesday, May 23, 2017

الصيد من علي الانترنت

من ست سنين كان عندي 30 سنة ... كل خبرتي في الجنس كانت تحرش وتجربة مع اختين هاحكي عنهم بعدين
من ست سنين دخلت برامج الشات بعد ما فشكلت خطوبتي وبعد ما نفسيتي اتقفلت تجاة الناس وبقي مسيطر علي كل البؤس اللي ممكن تتخيلة
دخلت برامج كتير ومواقع شات كتير وبقي كل همي البحث عن الجنس
كانت النتيجة بعد فترة اني اتعرفت علي مدام جوزها مسافر من مدينة مصر جميلة لابعد الحدود اقصر مني وجسلما مليان بزازها كبيرة وطيزها كمان .. كان الحوار خدعة
اتعرفنا علي بعض وبعض اربع ساعات كنت في البيت عندها
كانت الحجة اني هاروح اصلح ليها اللاب توب اللي كان في مشكلة في تعريف الصوت
كنت عارف انها عاوزة تتناك
المهم دخلت اخدت شاور وركبت عربيتي وجري علي مدينة نصر
وانا في الطريق كنت معاها علي التليفون
نزلت بنتها للحضانة
وطلعت الشقة

احاااااااااااااااااااا ... فتحتلي الباب هي لابسة قميص نوم اسود شفاف يادوب مغطي كسها
حضنتها جامد ورحت بشفايفي علي شفايفها وبدات اكل شفايفها عديت مرحلة البوس لاكل شفايفها
ومص لسانها والحس رقبتها ... كل دا واحنا وواقفين ورا باب شقتها
خدتتني مني ايدي علي قوضة النوم
سالتني فطرت ... قولتلها لا بعدين نفطر وقومت جري قفلت باب الاوضة ورجعت ابوسها وانا حاضنها من ضهري وزوبري راشق بين فلق طيزها .. ايدي بتهرس صدرها
نزلت حملات القميص وبلساني بقيت بعمل مساج لضهرها باللحس والعض الخفيف .. قلعتها القميص خالص وصلنا لحرف السرير
قعدت علي حرف السرير انا قعدت علي ركبي قدامها وانا بمص في حلمات صدرها وبعصرهم جوا بقي
ساحت مني خالص ونامت علي ضهرها وفتحت رجلها .. فشخت رجلها جامد وروحت بلساني الحس فخادها وايدي بتتحرك علي شفايف كسها وبين شفرات كسها .. وبلساني نزلت علي سوتها لحس لحد مانزلت علي زنبورها وبدات امصة بجنون وشهوة مع ازدياد هيجانها بدات ادخل صابعي في كسها الوردي الملتهب .. ساعد علي دخول صابعي بسهوله هي عسلها اللي كان مغرق كسها
كل ما بمص بجنون في زنبورها بدخل واخرج صابعي بقوة وبسرعه والاجمل كان رعشتها المتتالية كل ثلاث دقايق لحد ما استسلمت تماما
كان زوبري خلاااااااااااص واقف ومنتظر يدخل يدك كسها ويشبع من لحم كسها وسخونة كسها
رفعت رجلها فوق كتفي وبدات احشر زوبري التخين وطولة 21 سم في كسها العطشان اللي عن كلامها ما اتناكنتش من سنة ونص من اخر اجازة لجوزها
ماكدبش عليكوا بعد عشر دقايق كنت جبت الاول ..
اخدتها في حضني وفضلت ابوس واداعبها واهزر معاها لحد ما وقف زوبري لوحدة
وهنا بدانا المعركة الحقيقة
طلبت منها تاخد وضع الدوجي ستايل وبدات ادخلة تاني بشويش لحد ما دخل نص ورحت مدخل الباقي برزع جامد
كان لحم طيزها وبزازها وهي بتتحرك مع كل رزعه في كسها منظر يهيج اي حد
مسكت شعرها جامد بايدي بدات اشدها علي زوبري بكل قوة وهي من المتعه كان صوتها مابقاش مفهوم منه غير الاهات
لما تعبت من كتر الرزع في الدوجي
نيمتها علي جنبها رفعت رجل علي كتفي والتاني علي قاعد علية
حشرت زوبري جامد ميلت بضهري للخلف لحيث اني اوصل بزوبري لاقصي مكان في كسها
وعلشان الحركة تبقي سريعة مسكت ايديها وشبكنا ايدينا في بعض وبدات اتمرجح بجسمي علشان اخرج وادخل بسرعه
منظر وشها وهي بتتقطع خلاني اتجنن وبقيت بنيك بكل قوة حقيقي
لحد ما تعبت وبدات اهمد
روحت مطلعها فوقي وبدات هي تاخد السيطرة
لحد ما حسيت انها بتنتقم مني بقيت بتعصر زوبري في كسها وهي بترجع لورا ترقص وسطها علشان تعصر زوبري في كسها
وشوية وراحت خدت وضع القرفصاء والوضع دا اداها حرية التنطيط فوق زوبري
صوت لحم كسها وهو بيخبط في زوبري خلاني اتجنن واقوم قالبها هي تحتي وانا فوقها
ورجلها الاتنين فوق اكتافي وانا طالع نازل فوق كسها برزززع جامد في كسها
لما قربت اجيبهم خليتها ترجع تاني لوضع الدوجي ستايل
وهاتك يا رزع في كسها وانا ماسكها من شعرها وبدخل صوابعي في بقها
وبضربها علي طيزها جامد لحد ما جبتهم اول ماجبتهم شقهت شقه احااااااااااا بجد
نامت علي بطنها وانا نايم عليها وزوبري في كسها وحاسس برعشتها وكسها وهو بينقبض علي زوبري احا حقييقي اييييية كس ام الحلاوة دي
فضلت نايم فوقها لحد ما زوبري نام وبعدين نزلت من فوقها ولعت سجارة وراحت هي نايمة علي فخد رجلي وبتدلك جسمي
وبتبوس ايدي
انا بتمتع بجماال وشها عنيها اللي بجد مهما وصفت مش هاقدر اديها حقها .. بعد ما صوتها رجعلها قالتلي اعمل حسابك مش هاتروح بيتكم الليلة .. الليلة انت مبت عندي
طيب يا بنتي افرض حد جة .. قالتلي انا محدش بيجيلي غير امي وامي رجليها تعبانة ومش هاتقدر تيجي
وما تقلقش محدش بيجيلي الا لما بيتصل بيا الاول
قولتلها طيب وبنتك هاتشفوفني
قالتلي هاتنام في الاوضة التانية وهاقفل عليك من برا ولو احتاجت حاجة ابعتلي علي الواتس ابب قولتلها ماشي
وبالفعل علي الساعة 2 الضهر دخلت نمت وصحيت الساعه 9 بالليل
بعتلها قولتلها انا صحيت
دخلتلي القوضة وقالتلي ثواني احضرلك الاكل راحت باستني وخرجت
لعت سجارة وفتحت شباك قوضتها وانا طافي النور علشان محدش من جيرانها ياخد باله وانتظرت لحد ما دخلت ومعاها الاكل
بعد ما اكلت وهي مشغولة مع بنتها برا
فجأة حصل اللي ممكن اي حد يخاف منة
تخبيط علي باب الشقة بشكل هستيري حقيقي خبطة حد كابس علي حد
احااااااااااااا
هاروح فين ؟؟؟؟ لو نطيت من اشباك هاموت قبل ما اوصل للارض انا في الدور الاخير في عمارة 11 دور
دخلت قبل ما تروح تفتح قالتلي ما تفتحش باب قوضتك مهما حصل قولتلها في اية قالتلي معرفش ومش قادر اعرف مين لانه حاطط ايدة علي العين السحرية
احااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا احنا اتقفشنا

قالتلي طلع لابك ونزل نسخة واللي هايفتح بقة انا هافشخه ماتقلقش واثبت مفيش حاجة ... كان عندها ثبات انفعالي تتحسد علية بجد
المهم راحت فتحت الباب وانا قلبي هايقف وركبي بتخبط في بعض
سمعتها بتضحك وبتشم اللي علي الباب والصوت اتنقل للاوضة التانية بقيت نص متطن ونص قلقان عاوز اعرف في اية
بعتلها علي الواتس سالتها في اية
ردت قالتلي جيالك ما تقلقش.. بعد دقيقتين لقيتها داخلة معاها واحدة صاحبتها داخلة بتضحك وبتسلم عليا ازيك يا ابو حميد اكيد دمك هرب .. قولتلها انتي كنتي عارفه اني هنا .. قالتلي اة وحبيت اغلص عليكم .. بتعرف تلف حشيش
قولتلها اة .. طيب خد الحتة دي ولفلنا كام سجارة
عرفت انهم اصدقاء لبعض ومش بيخبوا عن بعض اي حاجة وقعدنا احنا التلاتة نضحك علي اللي حصل شربنا حشيشنا وبعدين خرجت علي وعد انها هاتيجي تاني الصبح تقعد معانا
صاحبتي دخلت اتاكدت ان بنتها نامت وراحت للاوضة اللي انا فيها بعد ما خدت شاور وجت تنام معايا جالها تليفون من صاحبتها وشايف صحبتي بتبصلي وتضحك وتقولها مالك يا بت في اية طيب بعدين .. طيب هاشوف هايقول اية وارد عليكي .. طيب خلاص اهمدي .. طيب شوية وهارد عليكي
قالتلي بقولك اية انت عندك مشكلة نبقي تلاتة ؟؟ قولتلها ازاي مش فاهم ؟؟ قالتلي صاحبيتي عاوزاك تنام معاها بس خد بالك دي بنت لسة
ضحكت وقولتلها ماشي .. ضحكت بمرقعه وقالتي ماشي يا علق بس انت سد علي الاول وبعدين نشوف اللبوة التانية
ردت عليها واتس اب قالتلها موافق
نمنا مع بعض وجبتهم معاها تلات مرات تاني لحد مانمنا قبل الفجر
والساعه 8:30 صحيت علي منظر الاتنين نايمين جنبي علي السرير بيحلسوا لبعض وصاحبتي ماسكة زوبري بتمصة وهي نايمة علي ضهرها وفاشخة رجلها وصاحبتها بتلحس كسها
سندت ضهري وسيبتها تمصه وولعت سجارة وانا متابع الاتنين وهما بيستمتعوا ببعض لحد ما خلصت سجارتي
ونزلت تحت كس صاحبتي الحسة وهي فوقي وزوبري في بقها وهي وصاحبتها بيتقاسموا المص فية
صاحبتها كانت لسة بالبرا والاندر
شدتها من البرا وبعدين من شعرها فهمت اني عاوز شفايفها بوستها باستمتاع وبقيت امص لسانها وابوسها من رقبتها وتحت حلمة ودنها لحد ما سخنت ونزلت الاندر وجت فوق وشي بتديني كسها الحسة ...
فضلت الحس للاتنين لحد ما خلاص استوينا صاحبة صاحبتي شدت صاحبتي من شعرها وبتركبها فوق زوبري وهما بيضحكوا وانا نايم علي ضهري صاحبتها قعدت راهي فوق رجلي وبقيتي حاضناها جامد ماسكة بزازها وبتلحس رقبتها وبتتمايل معاها فوقي شوية وصاحبتها بقيت تخرج زوبري ممن كسها تلحسة وتلحس كسها تدخل زوبري تاني في كس صاحبتي لحد ما غيرت الوضع للوضع المفضل عندي وخليت صاحبتي في وضع الدوجي ستايل وصاحبتها نامت تحتها بحيث وشها يبقي قدام كس صاحبتي وقدام زوبري وبدات تمص زنبورها وتلحس كسها وتحط شفايفها قدام كس صاحبتي علشان زوبري يحك في شفايفها وهو خارج وداخل ولما حسيت اني قربت اجيبهم بدات اسرع من الرزع جامد .. صاحبتي قالتلي ماتجيبهمش جوا كسي هاتهم في بق صاحبتي عاوزاها تدوق طعم لبنك وبالفعل لما خلاص حسيت انهم نازلين جبت صاحبتها من شعرها ورشقت زوبري في بقها وانا ماسكها من شعرها
احا علي كس ام الاحساس وهي بتشفط وبتاخد لبني شفط وبعد ما نزلوا كلهم راحت لصاحبتي وبدات تبوسها وتلحسلها شفايفها ولبني نازل من شفايفها وصاحبتي بتلحسة منها..
انتظروا التكلملة قريبا


No comments:

Post a Comment