Tuesday, May 23, 2017

ليله الدخلة والعائله الجزء السادس والاربعون


تاني يوم صحينا على تليفون اختي بيرن، ايوه مين؟
قال: انا مازن ياخالو امال ماما عاملة ايه؟
انا: كويسه انتوا عاملين ايه؟
قال: احنا جايين بعد بكرا يوم الاتنين، امال ماما فين عاوز اكلمها؟ انا: هي نايمه دلوقتي اتصل بيها كمان ساعه تكون صحيت
قال: خلاص ماشي لما تقوم ابقي قولها مازن وناديه كويسين وجايين بعد بكرا
انا : حاضر

بعد ما قفل التليفون افتكرت الشرايط اللي كان مسجلها مازن لامه واخته وانها معايا ع المحمول، قومت من ع السرير وطلعت ع الصاله عشان اشوفها، فتحت التليفون حقيبه امي وكتمت الصوت بقي mute، شغلت اول وتاني فيلم لقيتهم نفس الافلام اللي شوفتهم قبل كدا ومتصورين في اوضه اختي سهير مع ام رضا ومع ابنها، شغلت الفيلم التالت كان قصير حوالي نص ساعه، فات منه حوالي 15 دقيقه ومفيش حد ظهر في الصوره ، ومره واحده ظهرت واحده كبيره شكلها مش واضح لكن لابسه البورنص بتاع الحمام وبتغير هدومها، قربت الشاشه اكتر وعملت zooom لقيتها اختي سهير ، قلعت عريانه مالط ولبست هدومها قطعه قطعه لغايه ما الفيلم خلص، عرفت انه كان تسجيل بس لاختي وهي بتغير هدومها.



افتكرت ان ع النت ساعات بعض الشباب بيصوروا محارمهم عرايا وينشروا صورهم وفيديوهاتهم، هل مازن وصل للمرحله دي انه يبقي ديوث رسمي ويخلي العالم كله يتفرج على امه؟ قلت: لو حصل دي تبقى كارثة، مهما كانت الاسرار اللي ما بينا ماحدش يعرفها والا هاتبقى مصيبه ولا واحد هايرحمنا، ويمكن نطلع كلنا مطرودين من كفر الشيخ، واختي تنطرد كمان من الحي بتاعها.

فتحت الفيديو الرابع كان طويل جدا حوالي 3 ساعات وشويه، شغلت الفيديو لقيت اختي بتغير هدومها وتلبس بيجامه النوم وريحت ع السرير، بس كانت لوحدها، قدمت شويه لقيتها متغطيه ببطانيه ورايحه في النوم، قدمت كمان شويه للدقيقه ساعه و38 لقيت مازن بينيك امه وضع طبيعي، رجعت الشريط حبه حبه عشان اشوف البدايه لقيت مازن جاي وامه نايمه في سابع نومه ويشممها حاجه، وبعدين ركب فوقها وطلع زبه ودخله بالراحه وهي ولا هنا، بعد كدا بدأ يشتغل نيك طبيعي كانها صاحيه بالضبط، قربت zooom على وشوشهم عشان اشوف اختي صاحيه والا لأ لقيتها نايمه برضه

خلاص عرفت ان مازن حط مخدر لامه عشان ينيكها وبتوقعي عرفت ان دا كان في البدايه خالص، لان فيه شريط تاني كان مازن وامه عايشين حياتهم مع بعض، فايه اللي يجبر مازن انه يخدر امه وينيكها الا الخوف؟ قدمت الشريط شويه لقيتهم خلصوا ومازن قام ولبس هدومه وطلع، بقيه الشريط بقى شاشه سودا.

فتحت الفيديو الخامس لقيت ام رضا واختي سحاق مع بعض، كانوا عاملين وضع 69، والخبير في الجنس يعرف ان الوضع دا بالذات مايعملوش الا الخبره واللي قلبه جرئ ووشه مكشوف لانه وضع ممتع جدا وغريب ، فهمت ان الفيديو دا متصور قريب بعد ما الاتنين خدوا على بعض واطمنوا على اسرارهم، قدمت الشريط شويه لقيتهم نايمين فوق بعض ع الارض، قدمت شويه لقيتهم بيلبسوا هدومهم وكان فاضل دقيقه وفجاه ظهر واحد في الشريط كان شاب صغير، قربت الشاشه اكتر لقيته مازن بيسلم على ام رضا، فهمت ان بعد ما اختي وام رضا خلصوا ولبسوا هدومهم فتحوا الباب فدخل مازن يسلم عليهم ولا كان فيه حاجه، بس هو عارف كانوا بيعملوا ايه ما هو اللي مصورهم.

جيت افتح الفيديو السادس لقيت اختي بتنادي عليا: معااااااذ
قولت: ايوه ياام مازن
قالت: اطلع هات فطار والنبي

طلعت اجيب فطار وانا مشغول بالشرايط اللي شوفتها، وفي نفس الوقت قلقان ليكون مازن تهور ونشر الفيديوهات ع النت، تبقي مصيبه ويمكن ابويا وامي يطلقوا بسببها، وعيلتنا كلها تتدمر دي اسرار بيوت، خلصت كلام مع نفسي وانا مشغول لغايه ما شتمت مازن وقولت آه يابن الكااااااااااااالب كل دا يطلع منك، طب لو امك عرفت دلوقتي دي ممكن تطب ساكته، قولت ومين اللي هايعرفها؟ مازن مهما كان مش هايجرؤ يقلها، وفي نفس الوقت انا اضمن نفسي، يبقى الحل الوحيد اني احذف الفيديوهات دي كلها قبل ما حد يشوفها.

اشتريت الفطار ورجعت فطرت انا واختي، وقومت اقعد على كمبيوتر مازن، فتحت الجهاز وشغلت برنامج اظهار الملفات المخفيه وجيت على حقائب امي واختي وحذفتهم، وعشان اطمن عملت نزلت برنامج تنظيف ونظفت كل الملفات المحذوفه عشان ما حدش يعملها استعاده، كنت قلقان ليعلمها مازن وينشرها، قولت لو كان نشرها يبقى ربنا يستر، لو ما كانش آديني حذفتها.

لكن فكرت وقولت لنفسي طب يامعاذ لو رجع ابن اختك ولقى الملفات محذوفه مش هايشك وقتها ان حد فتح الجهاز من وراه؟ ومين ساعتها اللي هايشك فيه؟ طب وايه الحل؟

طبعا لو مازن عرف اني انا اللي دخلت وحذفت الفيديوهات دي هايعرف اني شوفتهم، وانا مش عاوزه يعرف، يبقى الحل الوحيد اني ابوظ الجهاز عشان لما يتصلح ويلقى الشرايط محذوفه ومعاها حاجات تانيه يبقى مش هايشك ويفهم على طول ان فيه عطل، خطرت في بالي فكره بنت وسخه وهي اني ابوظ الهارديسك، وفعلا طلعت الهارديسك وفكيت اسلاكه ويبقى كدا مع السلامه، واشتري هارد جديد يامازن احسن ما تفضح امك واختك قدام العالم.

خلصت مهمتي المقدسه على جهاز مازن ورجعت اشرب الشاي مع اختي وقولت لها: على فكرة ياام مازن
قالت: خير يامعاذ
قولت: جهاز مازن وقع مني ومش عارف اقولك ايه، لكن اوعدك اني اصلحه عشان باين العطل فيه كبير
قالت: ولا يهمك ياحبيبي فداك
قولت وانا بمثل الحزن: انا زعلان لان يمكن يكون مازن حاطط عليه حاجات مهمه
قالت: ما تقلقش هو عاين هارد تاني بينسخ عليه كل الحاجات المهمه وبيوديها عند ولاد عمه في رشيد
قومت خابط ايدي على راسي من الصدمه وقولت منك لله يامازن

ونكمل الجزء القادم

No comments:

Post a Comment