سمر بنت عمتى حبيبة قلبى ونور عيني اتجوزة من سنة وشهرين قصة ترجع لسنة وشهرين من بعد شهر العسل كلمتها عشان اروح لها عشان انزلها صور وفديوهات الفرح واظبطلها اللاب بتعها واقضى معها اليوم وكدة وعرفت ان جوزها سافر عشرة ايام ولبست ورحت وقتها كنت بشرب حشيش وكانت معاية حتة حلوة قولت اشربها هناك لانى حقعد ف الغرفة بتاعت الضيوف وحبقى برحتى وهى ف المطبخ رحت لقيت عمتى بتجهز عشان تنزل سلمت وقعت وعملت نفسي حنزل معاها راحت عمتى قالتلى لا خليك اليومين دول معاها عقبال ما اخلص المؤمورية بتاعة الشغل وبت عمتى كانت موفقة عادى ودخلت قاعدت ع بليل لقيتها بتقولى يلة قوم اختار من دولاب جوزى حاجة قولتلها لا هاتى اى حاجة من عندة وخلاص قالتلى قوم بس انت مكسوف وبالمرة شوف الاوضة بتاعتى وقولى اية رايك عقبال ما احضر العشا رحت رايح وشوفت الغرفة وبفتح الدولاب لقيت قمصان نوم وحاجات تحفة ودخلت وراية فاقلتلى اية رايك عجبوك رحت ضاحك وقولتلها انا معرفش ومش قصدى طبعا وشها احمر حبة ورحت قافل ورحت فاتح الضرفة التانية وطلعت قفطان وشورت وحطيتهم ف الغرفة اللى حنام فيها وقعدنا نتعشا وكانت زعلانة عشان مش غيرت وقولتلها سيبيني برحتى وسهرت حبة معاها وقولتلها حدخل اظبط اللاب جوة واعيش فية وانزل الحاجة واشوفك الصبح قالتلى اوك طبعا طول الوقت هى لابسة روب معرفش اية اللى تحتة دخلت وسيبة الباب موارب وعلى الساعة 12 بليل قومت المطبخ عملت شاي ودخلت الحمام
وطالع لقية بابها موارب ببص عليها لقيتها بتفرك مع المخدة رحت مبتسم ورحت مخلص كوباية الشاى ورجعت مكانى طبعا قاعد بالشورت بس وقالع كل حدومى حتى التوب سيبتة قولت لما اجى انام وجيت اطلع الحشيش لقيتها دخلتة علية بعد خبطتين على الباب وهلت بنفس الروب طبعا لابسة تحت قميص النوم اللي شوفتها بية قاتلى كنت متاكدة انك لسة صصاحى قالت لى اصلى خايفة وعايزة اقعد معاك افتكرت القميص قولت بس تعبانة ومحتاجة اللى يريحها وقولتلها تعالي وافتكرت انى بلبوص رحت شادد القفطان ولبستة بسرعة وقولتها لمو اخذة ضحكت وقالت مالك يا واد انت زى اخوية قولتلها اكيد يا سمر يا بنت عمتى وضحكت وقولتلها مالك فى اية قالت مفيش بس انت عارف من صغرى مش بنام لوحدى قولتلها عادى اروحى نامى وخدى رحتك هنا وانا حبقا قريب من ع اساس انى حقعد عند الباب وكدة قالتلى لا هسهر معاك وعلى الصبح ممكن انام عادى قولتلها برحتك بعد ساعه قالتلى انا حشرب نسكافية تشرب قولتلها ماشى قامت رحت مطلع حتة حشيشة وولعتها وحطيتها فى المبخرة مع الفحم بعد ما ولعتة وافلت الاوضة وهات يضحك لما بدات تتسطل وبدات اخلص الحاجاتة اللى بنزها وانا بتفرج على الحاجات والصور اللى عندها لقيت صور ليها بقمصان نوم عريانة وهى جنبى بتضحك وتقولى انت عارف انا قصدة احطهم ليك برة عشان عارفة انت حتلعب كتير فى الجهاز وقالتلى عارفة كمان حبك لية وقد اية انك عايز تنام معاية وعارفة ان دة حشيش وعشان كدة انا ولقيتها وقفت وهى مش عارفة تسند طولها وقالتلى انا رجعالك شوية وحسيت ان حاجة خبطت جريت لقيتها ف المطبخ اتارى الكوباية وقعت ف الحوض وهى بتضحك ولابسة قميص نوم شبة شفاف واندر فتلة طيزها باين منة رحت حضنها راحت بكت حبة وهدت عارفت انها شبة فاقت كل دة انا حضنة من ورة وقالت لى شلنى ودينى قضتى شيلتها وكانى شايل عروستى ف ليلة دخلتها بنيمها قالتلى لا انت حتنام جنمبي سالتها ازاى قالتلى تعالة بس اقلع العباية دى وتعالة دخلتة جنبها راحت حضنانى حضن قالت لى يا ميرو انا تعبانة بجد ومحتاجاك قولتلها ازاى بس انتى متجوزة قالتلى انت محتجنى وانا محتاجاك وبدات تمشى اديها على صدري ونطر زبري ووقف وانا بحاول امسك نفسي وشوية هديت وهديت قولتله انا بحبك قالتلى وانا كمان بعشقك يا ميرو بعشق كل حاجة فيك وانا اقلها وانا كمان وراحت مشغله الام بي 3 على الاغانى الحب من الموبيل رحت مقرب منها وكاننا فى ليلة دخلة بجد اقرب تبعد لغاية ما شفتى جت ف شفتيها وهاتك يا بووس قلعتاها القميص والبرا الضغير والاندر وقفشت فيهم ورضعت من صدرها رض وكانى طفل وهى بتتاوه ونزلت لكسها الوردى اللى يامة كان نفسى اشوفة وافتحة ولحست فيهة بدات تتلوى حتى جتلها الرعشة رحت قايم حضننها هدت قولتلها دورك قالتى اعمل اية اعملى زى قالتلى بس جوزى معملش كدة قولتلها حعلمك الجنس صح اعملى زي عملة لغاية ما جت تقلنى الشورت حسيتها اترددت شوية طبطبت على دمغها وحسيست عليها قلعتهونى وقالتى كان نفسي بجد اشوفة قولتها اسمة زبر قالتى دة بتاعى انا مصصتى انا زبرك كنت راشش برفان كانت جيباه هدية راحت مقربة وشمتة قالتلى رحتة حلوة وفضلت تلحس بس قولتلها دخلية يلة فضلة مترددة شوية رحت جايب اشرب وربطة على عنيها وراحت فاتحة بوقها لما قولتها ورحت مدخل راصة وبقية اقولها تعمل اية واحدة واحدة لغاية مادخلتة كلة طلعتة من بقها لقيتها سكتة جبت علبة العسل النحل وحطيت حبة فتحت بوقها وقاعدت تلحس لغاية مدخلتة بس المرة دى حسيتها مبسوطة طعم الحاجة اللى بتحبها مع زبى خلتا بقيت تتحرك وحدها ورحت شايل الاشرب وفضلت تمص فية وانا احط عسل رحت مقومها وميتها على السرير وحطيتة على اول كسها ودخلتتة واحدة واحدة صوت حبة قالتلى براحة زبك اكبر من زب جوزى وطخين حبة قولتلها احلى واجمل واقوى قالتى اه يا رعشقى وعملت معاها كذا وضع وجية وقت القذف قالتلى جوة وضمت رجليها حولية ونزلت جواها يبت لو حملتى حتبقى نصيبة قالتلى متخفش وفضلت فوقيها شوية وبعدين قمنا خدنا دش واتاكدنا ان كل حاجة تمام ونمنا عريانين وفضلت اليومين ادلع فيها وانيك نيك لغاية ما خلصت معاها اليومين وعمتى كلمتنا وقالت انها جية ونبهتها عشان مش تعمل دة مع جوزها قالتى مش تخاف انا شموطة ومتناكة ليك انت بس يا روحى وجت عمتى سلمت عليها ومشيت وبقيت كل مؤمورية لجوزها اروح اقضى معاها ما استطيع تقضينة معاها ف النيك
No comments:
Post a Comment