Tuesday, May 23, 2017

احلي نيكه في الدنيا من رجاله الامن المركزي


ازيكم
انا دودو ححكيلكم عن حاجه حصلت بجد
كان عمري 16 سنه وكان يوم ماتش مصر والجزائر في استاد القاهره اتفقنا انا وصحابي نروح الاستاد لبست طقم منتخب مصر شورت وفنه المنتخب ووخددت صحابي الي اكبر مني ورحنا كنت ساعتها مش تخين بس كنت طري جسمي طري اوووي وابيض ومطول شعر اوووي وكاان شعري ناعم وشفيفي منفووخين كانو بيقولي في المدرسه ياننسي من كتر مكان شبه البنات وكل الناس فاكرني خول انا اه كنت خول ومتناك بس هما مكنوش بعرفو بس كان باين علي شكلي
المهم وقفين طالبور طويل وكان الدنيا زحمه جددا والناس كلها لزقينفي بعض اكتر من حد لزق فيا منهم الي حسيت بزبه ومنهم الي كان عادي ومنهم الي اتحرش وبعبص
كل دا واحنا لسه بندخل الحاجات دي هيجتني موووت وفضلت ادعي انتي اتناك يومها
دخنا الاستاد وكان مافيش مكان حتي نقف وكانو عساكر الامن المركزي كتير اوووووي فضلنا نهيص وانا كنت مراقب ازبار الناس وبقول ياتري الاستاد دا كله مين حينكني ياريتكلهم
بدا الماتش والزحمه زادت اوووويوانا واقف عند اخر كرسي وناس كتير ورايا ناس تتحرك وتلزق وتمشي انا هيجاني يزيد وكل ماقول هو دا يمشي

لغايه ماجيه اول جون ولقيت واحد وقف ورايا بالظبطوانا بطنط وهو ثابت كانت طيزي بتحك في زبه فجاه حسيت بجاجه ناشفه زبه وقف عليا اخير حد هاج عليا وزبه وقف مشفتش شكله بس حاسس بنفسه الي كان بيعلي اوووي ابتديت اثبت وريح طيزي عليه ابتدي يتجرا ويلزق اكتر ومد ايد حاطه علي طيزي سكت ابتدي يحسس لغايه ممابعبصني جامد اوووي اتوجعت
بصيتله قالي لمواخذه بلهجه صعيديه لقيه باب واقف في ضهري مغطيني اوووي بصوت متلبون قلته لا عادي مش يهمك وسكت خفت يمشي لقيته مشي وقعد
اضيقت اوووي فضلت افرك لغاياه كايجت قدامه وعملت رجلي وجعالني قلتله ممكن توسع حبه عشان رجلي وجعغتني وسع وقعدنا علي كرسي واحد بس كانت فردت طيزي فوق رجله مع الحماس بتاع الماتش كنت علي حاجره وساند ايديه علي زبه الي كان واقف تمام وقلت انا لازم اتناك منه
الشوط الاول خلص بقوله ممكن يادفعه تقولي الحمام فين قالي تعالي اورهولك
روحنا الحمام لقينا زحمه قالي تعالي نروح الحمام بتاع العساكر خدني ورا الاستاد في حته ضلمه فجاه لقيته ضربني علي طيزي وقالي انا عاوز انيكك قلتله مكان من الاول قالي تعالي الحمام بتاعنا واحنا مشيين كان هايج اوووي وعمال يلزق فيا رحنا الحمام ودخلنا كان مستعجل اووو قفل البا وفتح السوسته لقيت شومه بمسه لقيته بيلفني ودخل زبه ومسمعش كلمه اي ولا استني دخله بغشميه اوووووي
وفضل ومال بجسمه عي ضهري وفضل ينيك فيا زي الكلاب مابتنيك في الشارع تك تك تك كتير وجابهم نزل جوا طيزي لبنه كان سخن اوووي وكتير وفضل يترعش من الشهوه وانا كان قلبي حيقف من جمديه وعنفه
راح سبني ومشي شطفت طيزي وانا بترعش من كتر الهيجان رجعت الاستاد لقيت واحد تاني القصر منه وشكله فلاح جاي وريا يوشوشني قالي انا عاوز انا عاوز انيك عملت مش واخد بالي قراح ماسكني قالي متيجي ياض انيكك لفيت لقيت تلاته اظاهر راح حكي لصحاابه انه مسك خول ناكه وقالي لو مجتش معانا حنفضحك انا طبعا مكنتش مستني التهديد قلتله انا خايف قالي متخفش تعالي معانا ومشيت مع تلت عساكر عقبال مرحنا الحمام بقو خمسه قلت ايه دا كله كتير راح واحد مطمني وقالي متخفيش يالبوه انا بس علي باب الحمام وقف واحد واحد جيه معايا جوا نكني كان زبه مش طويل بس ططخين اووووي خلاني امصله شويه وبعدين كان اهدي من البقف الالني راح نيكني مخدش وقت الي بعديه دخل شاف لين صحبه خلاني امصله شرب عشره علي طيزي وجابهم عليا وبعدين مشي التاني جاي يدخل الظابط ناده عليهم وشافني الظابط انت بتعمل اايه هنا قلتله العساكر وصوفولي الححمام بصلهم وبصلي وقالهم بصوت جهور اوعي تكونو بتنكو بعض ياخولات سكتو قلتلهم لا انا ابن ناس مش بعمل كدا قالي اقلع ياخول ورني طيزك لفني بالعافيه ونزل الشرط وقالي طيزك غرقانه لبن ياخول وضربني علي طيزي وضربني بالقلم جامد اوووي وقالي لو لقيتك هنا تاني حفشخ دين امك تلاقيك شرموط وامك بتتناك ياخول وضربني بالشلوت واقالي مشكفكش هنا تاني وانتو حويكو جريت رجعت وانا مبسوط بالاهانه والنيك في يوم واحد وبعدين دورت علي صحابي وروحت وفضلت يومين اضرب عشره علي النيكه الي حصلتي دي
تمت

No comments:

Post a Comment